Saku Õlletehas: spordi suursündmused kergitavad ka õllemüüki

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Toomas Huik.

Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteina kinnitusel mõjuvad spordi suursündmused tavapäraselt ka õlletarbimisele positiivselt.


Kastein märkis, et kuna Carlsberg (mida toodab ka Saku) on jalgpalli Euroopa meistrivõistluste üks peasponsoritest, on Saku Õlletehase turundustegevus suurturniiri ajal tugevalt seotud jalgpalli ja selle ümber seonduvaga.

Tema kinnitusel kasvab Carlsbergi müük näiteks EMi ajal märgatavalt.

«Järgmine EM toimub juba 2012 Ukrainas ja Poolas ning kuna oleme nendel turgudel väga aktiivsed, siis saab Carlsbergi õlu EMi ajal kindlasti tugevat tähelepanu ka meil Eestis,» hindas ta.

Kuigi algava jalgpalli MM-iga Saku Õlletehasel otsest sponsorluslepingut pole, kuulub jalgpall Kasteina kinnitusel vaieldamatult Carlsbergi ideoloogiasse, mistõttu ollakse turniiri ajal aktiivsed eelkõige horeca (hotelli- ja toitlustussektor) sektoris.

«Kohalikest spordisündmustest tooksin esile pikaajalise koostöö Tartu Rocki korvpallimeeskonnaga, kelle edu korvpallimeistrivõistlustel mõjus positiivselt ka Rocki müüginumbritele,» lisas Kastein.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles