Ray-Bani päikeseprillide tootja hakkab disainima Google´i nutiprille

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegijad piloodi­prillid: näide Ray Bani uuest meeste­kollektsioonist; 
helepruunid prillid 19,49 eurot 
Marks & Spencer; 
hallid 9,95 eurot, ­Mosaic.
Tegijad piloodi­prillid: näide Ray Bani uuest meeste­kollektsioonist; helepruunid prillid 19,49 eurot Marks & Spencer; hallid 9,95 eurot, ­Mosaic. Foto: Mihklel Maripuu

Ray-Bani päikeseprillide tootja Luxottica teatas eile, et sõlmis Google´iga selle Glass nutiprille puudutava koostöölepingu, kirjutab Reuters.

Itaalia päritolu Luxottica hakkab Google´iga koostööd tegema Glassi disaini, arenduse ja tarne alal, kaasates partnerlusse ka oma Ray-Bani ja Oakley brändid.

Lepingu detaile ja rahalist poolt ei avalikustatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles