BP proovib naftaleket reklaamiga heastada

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
BP alustas Mehhiko lahel operatsiooni, mis kannab inglise keeles nime «Top Kill». Selle eesmärgiks on naftalekke peatamine.
BP alustas Mehhiko lahel operatsiooni, mis kannab inglise keeles nime «Top Kill». Selle eesmärgiks on naftalekke peatamine. Foto: Reuters/ScanPix

Mehhiko lahel ulatusliku reostuse tekitanud British Petroleum üritab lehereklaamiga anda teada, et klaarib segaduse ja likvideerib lekke.

Kuigi Obama administratsioon algatas BP vastu nii tsiviil- kui ka kriminaaluurimise, kuna viimane on Mehhiko lahel tekkinud ulatusliku naftareostuse taga, tuli kütusefirma välja reklaamiga, mille tunnuslauseks on «Me saame sellega hakkama. Me teeme selle korda», vahendas adweek.com.

Leheküljesuurune reklaam ilmus mõned päevad tagasi ajalehes New York Times. Reklaamis on BP töötajad Mehhiko lahel paadis ja otsivad võimalust lekke kontrolli alla saamiseks.

Reklaami lisatud tekst ütleb, et lekke puhul oli tegemist «tragöödiaga, mis poleks kunagi tohtinud juhtuda» ja iseloomustab juhtunut ebaõnnestunud operatsioonina.

Reklaam püüab samuti lugejaid veenda selles, et BP töötajad tegelevad ööpäev läbi nafta kogumise ja lekke likvideerimisega.

Reklaami peetakse üheks esimeseks BP vastuseks pärast 20. aprilli, mil leke alguse sai. Kuigi reklaamis on ära toodud ka BP logo «Helios», puudub sellelt tunnuslause «Beyond petroleum», mille lõi ettevõtte tarbeks kümmekond aastat tagasi agentuur Ogilvy & Mather.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles