Yahoo! loodab David Beckhami abil «surfajate» arvu tõsta

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
David Beckham
David Beckham Foto: PA Wire

Jalgpallistaarist sai Yahoo! esimene globaalne kampaanianägu, kes tutvustab teenuseid kuni 2010/11 Inglise jalgpalliliiga hooaja avamiseni.

Sõlmitud partnerluslepingu ajal annab Beckham eksklusiivseid intervjuusid, kirjutab blogisse ja on Yahoo! kodulehe kaudu ühenduses fännidega, kirjutas Marketing Week.

«Yahoo laseb mul suhelda nii paljude fännidega kui võimalik, otse,» ütles Beckham.

Partnerlus on järgmine samm Yahoo 85 miljoni dollarilisest kampaaniast, mis paisati 20 turule.

«Yahoo eesmärgiks on võimaldada kasutajatele teenuseid, mis neid erutavad ja huvitavad,» ütles Yahoo! turundusdirektor Elisa Steele.

Aasta lõpus plaanib ettevõte lansseerida reklaamikampaania, millega loodetakse köita otsingumootorite kasutajate tähelepanu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles