Fleep kaasas 360 000 eurot ja töötab nüüdsest kõigil suurematel platvormidel

Kalev Aasmäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Fleepi logo
Fleepi logo Foto: Fleep

Endiste Skype´i töötajate poolt loodud sõnumiteenus Fleep kaasas samuti Skype´i taustaga Eesti ingelinvestoritelt Jaan Tallinnalt, Ahti Heinlalt, Priit Kasesalult, Sten Tamkivilt ning investeerimisettevõttelt Rockspring kokku 360 000 eurot. Lisaks iOSile ja veebibrauserile on rakendusel nüüdsest olemas versioonid ka Androidile, Mac´ile ja Windowsile.

Kokku on eelmisel suvel asutatud ettevõte kaasanud juba 620 000 eurot kasvuraha.

«Kõigepealt lõime me rakenduse ainult iPhone´i ja veebilehitseja jaoks, et näha, kas me oleme suutnud lahendada õiged probleemid ärisuhtluses,» ütles Fleepi tegevjuht Henn Ruukel.

«Inimestele meeldis see, mida tegime, samas paluti kiirustada ka Androidi, Mac´i ja Windowsi versioonide loomisega.»

Kuigi ettevõte on seni hoidnud madalat profiili, on Fleepil Ruukeli sõnul juba tuhandeid beetakasutajaid. Konkurentidest eristab rakendust kasutajate vestlusesse lisamise lihtsus.

«Tavaliselt on vaja väja saata kutseid, registreerida uusi kasutajaid ning neid autoriseerida, seega on lihtne pigem alla anda kui see kadalipp läbi teha. Fleep lahendab selle probleemi, kuna vaja on vaid vestluskaaslase meiliaadressi,» selgitas Ruukel.

Selleks, et alustada Fleep´is vestlust, tuleb lihtsalt lisada teise kasutaja meiliaadress ja talle sõnum saata. Kui vestluse teine osapool ei ole Fleepi kasutaja, saab ta selle sõnumi tavalise meilina. Tema vastus kuvatakse aga ühe osana Fleepi vestlusest.

«Fleep täidab lünga kiirsuhtlusteenuse ja meili vahel,» ütles ettevõttesse investeerinud Jaan Tallinn.
«Kuna rakendus on nüüd olemas mitmetel platvormidel ning ettevõte on kaasanud korralikult vahendeid, usun ma, et oodata on kiiret kasutajanumbrite kasvu.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles