Emor: kaubandusettevõtete maine on langenud

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tõrva tarbijate ühistu kauplus Tõrvik.
Tõrva tarbijate ühistu kauplus Tõrvik. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Emori uuring näitas, et olukorras, kus teiste valdkondade ettevõtete maineindeksid tõusid, siis suuremate esmatarbekaupade jaemüüjate keskmine maineindeks langes tänavu mulluse 7.0 pealt 6.9 peale.

Üle-eelmisel aastal oli kaubanduse maineindeks veel 7.1 ja see on viimastel aastatel pidevalt langenud.

TNS Emori ärisuunajuhi Aivar Voogi sõnul on kaubandusettevõtete üldine mainekus langemas ning see on seotud kriitiliste meediakajastustega, kus kaupmehi süüdistatakse kaupade sisseostu hindadele suure juurdehindluse lisamises, kohalike tootjate pitsitamises ja muus säärases.

Ta lisas, et üldiselt enamuse suurettevõtete maineindeksid kasvasid, mis on nähtavasti seotud kogu majanduskeskkonna paranemisega ning sealt tulenevalt meediakajastuste ja inimeste üldiste hoiakute paremaks muutumisega.

Kahekümne esimese suurema ettevõtte maineindeks oli sel aastal 7.3, mullu 7.2 ja üle-eelmisel aastal 7.5
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles