Saku: me ei turunda alkoholi alaealistele

Liina Valdre
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Saku õlletehase logo
Saku õlletehase logo Foto: Arno Saar / Õhtuleht

Saku Õlletehase sõnul, ei tee nad müügiedendust ega turundust, mis oleks suunatud alaealistele ning ka noorte alkoholitarbimise kontrollimise osas on samm õiges suunas kauplustes noortelt dokumendi küsimine.

President tõstatas eile oma vabariigi aastapäeva kõnes, kas on vaja müüa noortele kõrge suhkrusisaldusega alkohoolseid karastusjooke, sest noortel on alkoholisõltuvus palju kergem tekkima.

Saku Õlletehase kommunikatsioonijuhi Kristiina Tambergi sõnul on Saku Eesti õlletootjate liidu liige ja liit on eneseregulatsioonina vastu võtnud eetikakoodeksi, mis muude punktide seas sätestab, et ettevõtte  ei suuna õlle ja muude lahjade alkohoolsete jookide reklaami alaealistele ega kasuta alaealisi õlle ja muude lahjade alkohoolsete jookide reklaamis.

«Samuti propageerib liit mõistlikku ja kultuurset tarbimist, mitte liigtarbimist. Suurematest terviseriskidest rääkides on väga oluline märkida, et Eesti eristub oma naaberriikidest negatiivselt selle poolest, et oleme kange alkoholi osakaalu poolest absoluutalkoholi tarbimises Euroopas esikohal,» lisas Tamberg.

Konjunktuuriinstituudi 2012. aasta statistika põhjal moodustab Eestis kange alkohol 41 protsenti täiskasvanute absoluutse alkoholi tarbimisest. Näiteks naabrite soomlaste juures on kange alkoholi osa ligi 28 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles