Kinnisvaraarendajate müügitrikid: kolmekordses majas lift, rajooni lasteaed...

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marimekko disainitud Kone lift.
Marimekko disainitud Kone lift. Foto: Kone

Kuna igavad betoonkarbid enam ei müü, otsivad arendajad uusi lahendusi - madalates majades lift, lisainvesteeringud energiasäästu ning suisa lasteaedade ehitamine on näited, mille kaudu on hakatud näitama tulevastele arendajatele suunda.

Ehkki hetkel on turul uute korterite põud, püüavad kinnisvaraarendajad siiski üksteist üle trumbata, otsides kliendile ka sisuliselt vajalikke lahendusi ning luues nii endale konkurentsieelist, ütles Pindi Kinnisvara juhatuse liige Peep Sooman.

«Näiteks Kasekodu elurajoonis Laagri külje all on kolmekordsetes majades lift, mis muudab eakamate elanike ning väikelaste vanemate liikumise oluliselt lihtsamaks; eriti päevakajaliseks on muutunud energiasääst, kuhu proovib investeerida juba pea iga arendaja, kes just luksusvara välja ei ehita ning kelle sihtgruppi igakuised kommunaalkulud väga ei huvita,» sõnas Sooman. «Lisasoojustus, soojapidavamad aknapaketid, soojustagastusega sundventilatsioon on mõned näited, kuhu kortermajade arendajad investeerivad.»

«Esimesed arendajad aga on valmis oma elurajooni külje alla lausa lasteaia rajama - sellised läbirääkimised on alanud Rae vallas Uuesalu elurajooni arendaja ning kohaliku omavalitsuse vahel,» lisas ta. «See on turule väga arvestatav sõnum.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles