Veebikonkursi märtsi parimaks valiti A.Le Coq’i «Hull idee»

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Õlu.
Õlu. Foto: Press Association Images/ Scanpix

Õlletootja reklaam sai võidu sõnumi selge edastamise eest.

Võidu tõi žürii liikme Talleggi turundusjuht Krista Kalbini hinnangul eeskätt sõnumi selge edastamine. «Igaüks, kes bännerile pilgu heidab, saab koheselt aru, mida tegema peaks ja mida tegemise eest saada võib.»

Kalbini hinnangul on veebikeskkond piisavalt kirju, mistõttu «töötav» reklaam peaks suutma oma põhisõnumi esimeste sekunditega edasi anda või intrigeerima nii palju, et asud sõnumi väljauurimiseks täiendavalt tegutsema.


«Huvitavalt on lahendatud interaktiivse funktsioneerimise mulje – kesksel kohal olevas aknas jooksevad ideenäidised, mis tekitab huvi neid pikemalt lugema jääda.»

Vahelduvad ideed annavad Kalbini sõnul bännerile «elu», mis omakorda taas tähelepanu tõmbab. «Ühesõnaga kompaktne suurus, märgatav värvilahendus, sekundiga edasiantav põhisõnum ning korralik tehniline lahendus,» lisas Kalbin.

Aasta parim internetireklaamilahendus valitakse aasta 12 kuu parima 
seast ja Postimees saadab võitnud kliendi ja reklaamibüroo esindaja 
osalema Cannes Lions International Advertising Festivalile.
Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles