Euronics: Klick hakkab ilmselt pöörama rohkem tähelepanu efektiivsusele

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses.
Euronicsi kauplus Lõunakeskuses. Foto: Margus Ansu / Postimees

Euronicsi kaubandusdirektor Martin Pedai ei usu, et Klicki väljaostmisega Eesti elektroonikakaupade jaemüügisektoris midagi oluliselt muutuks. Konkurents on tema sõnul turul tihe ja ka tulevikus ainult kasvamas.

«Suures pildis ei muutu sellega midagi, ostu-ja müügimeeskond on endine ning samuti kasutatakse senist tarneahelat,» selgitas Pedai, lisades, et sarnane areng toimus lähiminevikus ka ehituskaupade turul, kus välja osteti Bauhof.

«Tõenäoliselt pööratakse rohkem tähelepanu efektiivsusele ning kahjumis olevad üksused võidakse sulgeda,» ennustas konkurent Klicki edasist tegevust.

Pedai hinnangul on konkurents IT-ja elektroonikatarvete jaemüügis tihe ning tulevikus veelgi suurenemas.

Elektroonikakaupade jaemüügiketi Klick Eesti juhtkonnale ja osanikele kuuluv Digi Invest OÜ ostis Klicki välja seniselt suuromanikult Stockholmi erakapitalifondilt Askembla Growth Fund. Tehingu maksumus jääb poolte kokkuleppel konfidentsiaalseks.

Digi Investi üks osanikest Armin Kõomägi ütles BNS-ile, et Klick toimetab edasi oma plaanide järgi ja mingeid radikaalseid muutuseid oodata ei ole.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles