Elion: me ei viska uut nutiTVd nurka

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elioni uue nutiTV kanalite list.
Elioni uue nutiTV kanalite list. Foto: Elion

Elioni eraklientide üksuse juht Silver Soomre rääkis, et uutele klientidele pakutakse jätkuvalt vaid uut nutiTVd, mida arendatakse ka edasi. Paralleelsel jääb teadmata ajaks toimima ka vana nutiTV, mida edasi ei arendata.

«Ka täna on meil kindel veendumus, et uus nutiTV on see, kuhu televisiooni vaatamine liigub, kuhu maailm liigub. Uusi asju teeme siiras usus ja lootuses, et klientidele see meeldib ja nende elu läheb seeläbi lihtsamaks, mugavamaks ja paremaks,» rääkis Silver Soomre.

Paralleelselt jääb küll toimima kaks keskkonda ja kaks nutiTVd, kuid vana edasi arendama ei hakata. «Kõik uued teenused, mis saavad olema ja tulema, need tulevad uues keskkonnas. Me ei viska uut nutiTVd nurka,» kinnitas Soomre. Elion ei oska praegu ennustada, kui pikk saab olema vana nutiTV eluiga.

Elioni kinnitusel on pooled kliendid uue nutiTVga väga rahul. «On uuendusmeelsemaid inimesi, kes võtavad selliseid muudatusi kergemalt. Teine pool sellises mahus ja sellise kiirusega muudatusi ei soovi. Neile tekitas sunduslik üleminek pingeid,» rääkis Soomre, kuid lisas, et tema arust ei ole Eesti tarbija konservatiivsem kui mujal.

Ei ole tarbijakaitse menetlusega seotud

Tarbijakaitseamet on alustanud ka menetlust selgitamaks, kas üleminek vanalt teenuselt uuele on olnud õiguspärane.

«Meie otsus ei ole sellega seotud. Otsus tuleb ikkagi klientide tagasisidest. Pakkumine on olnud seadusandlusega kooskõlas,» kinnitas Soomre.

Alates eilsest muutus vana nutiTV kasutajatele taas võimalikuks põhikanalite paketi juurde kuuluvate teenuste tellimine ja muutmine. Kliendid, kes on juba uuele nutiTVle üle läinud, saavad tagasi minna vanale nutiTVle alates 7. veebruarist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles