Elion astub sammu tagasi: uuest nutiTVst saab vana kasuks loobuda

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus ja vana Elioni nutiTV pult.
Uus ja vana Elioni nutiTV pult. Foto: Andres Haabu

Alates eilsest muutus vana nutiTV kasutajatele taas võimalikuks põhikanalite paketi juurde kuuluvate teenuste tellimine ja muutmine. Kliendid, kes on juba uuele nutiTVle üle läinud,  saavad tagasi minna vanale nutiTVle alates 7. veebruarist.

Elioni eraklientide üksuse juht Silver Soomre rääkis, et Elion on saanud väga palju tagasisidet uue nutiTV kohta. Tagasiside põhjal on tehtud üks järeldus. «Me oleme selle muudatuse osas olnud liiga optimistlikud, et kliendid harjuvad kiiremini. Oleme teinud väga järsu sammu uuele nutiTVle,» tunnistas Soomre.

Uuele nutiTVle üle on läinud 20 000 klienti, mis moodustab Elioni kliendibaasist 13 protsenti.

«Osa kliente ütleb, et ei suuda uue keskkonnaga harjuda,» nentis Soomre, kelle sõnul on tehtud täiendavaid kliendiküsitlusi.

Seetõttu astubki Elion sammu tagasi. «Kui klient tahtis vanas nutiTVs midagi muuta, siis selleks oli ta kuni eilse õhtuni sunnitud üle minema uuele nutiTVle. Alates eilsest võimaldame klientidel vana nutiTV raames kõiki teenuseid juurde tellida, muuta olemasolevaid ja kasutada vana edasi nagu nad harjunud on,» rääkis Soomre esimesest muudatusest.

Võimalik üle minna vanale

Neil klientidel, kes on läinud üle uuele nutiTVle, on võimalik tagasi minna vanale. Umbes 90 klienti on Elionile juba pretensiooni esitanud kindla sooviga uuest nutiTVst vana kasuks loobuda.

«Kui klient tahab vanale nutiTVle üle minna, siis alates 7. veebruarist me viime nad üle,» lubas Soomre. «Oleneb klientide mahust muidugi. Me ei pruugi seda kõike teha 7. veebruaril. Anname välja lubaduse, et kolme tööpäeva jooksul peale 7. veebruari see saab teoks,» lisas Soomre.

«Me anname kliendile uuesti vabaduse valida. Mõlemat keskkonda saab kasutada. Vanale tagasi minnes saab loomulikult jääda kasutama ka vana pulti. Kellel seda enam ei ole, sellele me võimaldame vana puldi. Kui uus pult tuuakse meile tagasi, siis me kompenseerime puldi ostu summa järgmisel arvel,» kinnitas Soomre.

Elion saadab klientidele teate uute võimalustega kolme päeva jooksul.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles