Jaanuari parimaks printreklaamiks valiti Silmalaseri udused silmad

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Silmalaseri reklaam, mis valiti jaanuari parimaks.
Silmalaseri reklaam, mis valiti jaanuari parimaks. Foto: Silmalaser

Postimehe parima printreklaami valimistel valiti tulises võistluses jaanuari parimaks Silmalaseri reklaam.

«Jaanuari parim sai valitud tulistes vaidlustes. Õnneks selleks sai valitud tugeva ja täpse  ideega reklaam, millest võimatu mööda vaadata,» iseloomustas žürii liige agentuuri Tabasco ideede looja Indrek Viiderfeld.

Tema sõnul on uduseks photoshop'itud silmad koos lubadusega need lihtsa vaevaga taas teravaks teha lihtne ja leidlik.
«Kiitus reklaamitegijatele ja tellijatele nutikuse ja julguse eest»

 
Miinuspoolele võib Viiderfeldi sõnul kanda kogu lõppviimistluse - fondivalik ja -suurus ning  informatsiooni paljusus koos mullikesega , mis ei tee lõpptulemust paremaks.

Iga kuu parim töö võistleb aasta lõpus teiste kuude parimatega, kus siis selgitatakse välja aasta parim.

Võitnud töö tegijad, st üks kliendi esindaja ja üks loovagentuuri esindaja saavad sõita Postimehe kulul Cannes Lions’i reklaamifestivalile, mis toimub 2011. aasta juunis Prantsusmaal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles