Eestimaalased on Euroopas ühed usinamad McDonaldsi külastajad

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hamburger on Eestis populaarne kiirtoit.
Hamburger on Eestis populaarne kiirtoit. Foto: Liis Treimann / Postimees

Hiljuti tehtud uuringu kohaselt kasvab McDonald’s Eestis turuga võrreldes ennaktempos ning eestimaalastest on saanud ühed aktiivseimad selle toidukoha külastajad Euroopas.

«Meie uuringu tulemused näitavad, et tarbijate optimism mõjutab oluliselt väljas söömise turgu ning elanike harjumusi üldiselt. Kui 2009. aastal ütles tervelt 64 protsenti elanikest, et käivad restoranis väga harva, siis tänavu väitis nii vaid 29 protsenti,» teatas McDonald’s Baltikumi tegevjuht Tomasz Nawrocki.

Ta lisas, et inimesed on väljas söömas käies ettevaatlikumad – nad panustavad vähem suupistetele, kuid pööravad rohkem tähelepanu korralikele einetele.

McDonald’s tellimusel läbi viidud iga-aastane väljas söömise harjumusi käsitlev uuring näitab, et kõige sagedamini käivad väljas söömas 20- kuni 34-aastased, samuti venekeelsed elanikud, teatab ettevõte. Samast uuringust selgub, et inimestel on üha kõrgemad ootused teenindustaseme, hinna ja menüü mitmekesisuse suhtes.

McDonald’s iga-aastast väljas söömise harjumusi analüüsivat uuringut viib läbi maailma juhtiv turu-uuringute ettevõte TNS. Uuring vaatleb ka väljas söömise trendi osa Eesti toiduvaldkonnas ning juhtivaid ettevõtteid turul, sealhulgas restorane, kohvikuid, puhveteid jt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles