Konverentsikorraldaja paneb kõik kunded erinevatele Eestis loodud toolidele istuma

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tool.
Tool. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Jaanuaris tegevust alustanud konverentsikorraldaja «100 Ideed» plaanib Eesti disaini fookusesse tõsta, pannes kõik oma kliendid istuma panna erinevatele Eestis toodetud toolidele. Sellega seoses oodatakse Eesti toolitootjaid erinevaid toolide mudeleid tutvustuseks välja pakkuma.

«Konverents on koht, kus on hea võimalus oma tooteid äriinimestele tutvustada, kartmata muutuda pealetükkivaks,» lausus 100 ideed tegevjuht Anu-Mall Naarits.

Ta kutsub kõiki toolitootjaid, kes soovivad oma tooteid äriinimestele tutvustada,  endast teada andma hiljemalt 15. jaanuariks. «Võib-olla satub teie disaintoolile istuma mõni suurettevõtte juht, kes ei pea paljuks sarnaseid toole ka oma asutusse tellida. Ja mis siis, kui tellimus esitatakse sadades ühikutes,» ütles Naarits.  

100 Ideed konverentsid on Marketingi Instituudist välja kasvanud uudse formaadiga konverentsikorraldaja, kes lubab konverentsilistele vähemasti saja uudse idee siiret igalt konverentsilt, kaasates selleks nii eeskõnelejate kui kuulajate kogemused.

Toolitootjad saavad endast teada anda siin.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles