Krediidiinfo: korralik müügitöö muutub järjest olulisemaks

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti inimeste krediiditehingud muutuvad järjest teadlikumaks.
Eesti inimeste krediiditehingud muutuvad järjest teadlikumaks. Foto: Caro / Scanpix

Krediidiinfo hinnangul kasvavad tulevikus firmades müügimeeskonnad ning korralik müügitöö ja klienditeenindus on kõige olulisem kompetents, mis aitab ettevõtetel ka 2014. aastal kasumeid hoida ja kasvatada.

Seda tendentsi näeb Krediidiinfo hinnangul hüppelise päringute arvu suurenemise kaudu.

Ühtlasi teevad Krediidiinfo eraisikud Eestis üha teadlikumaid krediiditehinguid ehk ei osta enam nii-öelda põrsast kotis, vaid süvenevad tehingutesse.

Seda, et Eestis krediteerimiskeskkond on jätkuvalt parem kui mujal Euroopas näitab Krediidiinfo hinnangul see, et kõrge krediidiriskiga ettevõtete arvu püsib 12-15 protsendi piires. Seda aitab kinnitada ka seee, et ettevõtete omavahelised võlgnevused vähenevad ning ettevõtete sumid on läbi aegade suurimad.

Ühtlasi toob Krediidiinfo oma uue aasta ootuste seas välja vajaduse positiivse krediidiregistri järele.

Seadusega sätestatud vastutustundlike krediidiotsuste tegemiseks on vaja nii negatiivse (maksehäirete) kui ka positiivse (kohustuste) registri infot. Kui laenuandja omab infot isiku kohustuste kohta, muutuvad laenuotsused kvaliteetsemaks, leiab Krediidiinfo.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles