Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektori ametisse asus Nele Laev

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ajakirjad poeletil.
Ajakirjad poeletil. Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Eesti ajakirjade turul liidripositsiooni hoidva Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektori ametisse asus müügialal ligi 9 aastat tegutsenud Nele Laev.

Nele Laev on lõpetanud Tallinna Majanduskooli. Kirjastusse tuli ta Eesti Ekspressi suurklientide reklaamimüügi osakonna juhi ametist. Sellele eelnesid erinevad ametikohad Eesti Ajalehtedes – vanemprojektijuht, e-meedia müügijuht ja kolm aastat Eesti Päevalehes meediaagentuuride haldurina.

«Ajakirjade Kirjastuse üheks peamiseks eesmärgiks alanud aastal on trükimeedia kõrval teha suur hüpe edasi ka digi- ning internetimeedias. Nele laialdased kogemused selles valdkonnas ning reklaamituru hea tundmine on seega väärtused, milledele Kirjastus lähiajal oluliselt panustab,»kommenteeris Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Tõnu Väät.

 AS Ajakirjade Kirjastus tegutseb Eesti turul aastast 2000, olles 28 ajakirja väljaandjana Eesti ajakirjade kirjastamise turuliider. Kirjastuse väljaannete hulka kuuluvad ajakirjad Kroonika, Eesti Naine, Naised, Teleleht, Kodukiri, Anne & Stiil, Tervis Pluss, Oma Maitse, Pere ja Kodu, TopGear Eesti, Kalale!, Jana, Käsitöö, Kodukirja lisaväljaanne Aed, Kroonika Kodu-eri ja ristsõnad Ristik, Miniristik, Sudoku, Megaristik, Meistriristik, Pähklipureja ja Ripsik. Kirjastatakse ka kliendiajakirju ja raamatuid. Kirjastusele kuuluvad portaalid Raamat24.ee, Ajakirjad24.ee, NaisteMaailm.ee, Toidutare.ee, Kroonika.ee ja teleportaal Telekas.ee.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles