Kaubamaja viib vaateakende reklaamid uuele tasemele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna Kaubamaja vaateakendele pandi 3D fotod.
Tallinna Kaubamaja vaateakendele pandi 3D fotod. Foto: Tallinna Kaubamaja

Tallinna Kaubamaja paneb oma A-maja vaateakendele Eestis esimest korda 3D-efektiga fotod.

«3D-pilte saab vaadata läbi aknale kinnitatud spetsiaalsete prillide ning kaugemalt vaatamiseks võib Kaubamaja klienditeenindusest prillid kaasa küsida,» sõnas Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel.

«Mitmetasandiline 3D-tehnoloogia on hetkel maailma filmi- ja fototööstuse tippsõna, millega ka kaubamaja sammu püüab pidada.»

Vaateakendele välja pandud suvemoeteemalised 3D-fotod on Enn Pareli sõnul pildistatud Eestis ainsa teadaoleva 3D-fotoaparaadiga.

Piltide autor on Tallinnas resideeruv fotograaf Graham Mitchell, kes tegeleb peamiselt reklaami- ja moefotograafiaga.

«Fotode tegemine nõuab suurt eeltööd. Üldiselt on 3D-efekti saavutamine arvutiekraanil isegi lihtsam kui fotodel, kuna piltide tegemisel peab mitmete eriliste peensustega arvestama,» rääkis fotograaf Graham Mitchell.

«Selleks panin kokku spetsiaalse fotokaamera, millega oleks võimalik võtta samu kaadreid kõrvuti täpselt ühel ja samal ajal, misjärel pildid arvutis kokku monteeriti. Üheks suuremaks väljakutseks töö juures oli aga printimisprotsess, sest iga värvi või kihi nihkumine võib kogu efekti rikkuda. Kuid loomulikult andis see töö taas huvitava kogemuse.»

Kuna ka väga ere päikesevalgus võib 3D-efekti mõjutada, soovitab Enn Parel võimalusel pilte vaatama tulla pärastlõunal või pilvisema ilmaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles