Rakvere Lihakombinaadi turundusjuht: viineri ebatervislikkus on TAI propaganda

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rakvere lihakombinaadi peamiseks eksporditooteks on viinerid.
Rakvere lihakombinaadi peamiseks eksporditooteks on viinerid. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja

Rakvere Lihakombinaadi turundusjuht Liina Jaansoni sõnul on jutud viineri ebatervislikkusest Tervise Arengu Instituudi (TAI) propaganda.

«See on TAI propaganda, mis põhineb nende tundel, et lapsed armastavad liiga palju viinerit süüa,» kommenteeris Jaanson täna hommikul Best Marketingi hommikuseminaril talle esitatud küsimust viineri ebatervislikkuse kohta, kuna koolid ei anna seda lastele süüa sagedamini kui kord kuus.

Jaansoni sõnul piisab vaid pakendi peale vaatamisest, et veenduda viineri koostisosades. «Vaadake paki peale ja ostke lapsele viinerit, kus on liha sees, näiteks «Vinkus» on 60 protsenti liha. Private label'ites võib olla aga mannat, kananahka,» lausus Jaanson.

Jaansoni sõnul sööb eestlane aastas 70 kilo liha, sellest on enamus sealiha, millele järgneb kana ja kõige vähem sööb eestlane veiseliha. «Veiseliha sihtrühm on suhteliselt piiratud. Rakvere on müünud Selveri soovil ka krokodilli liha,» ütles Jaanson ja lisas, et seda siiski vaid 300 kilo.

Uudise allikas Best Marketing.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles