Eesti Post saadab uue teenuse tutvustuseks suurklientidele kasepakke

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti post saatis oma klientidele uue teenuse tutvustamiseks kasepakud.
Eesti post saatis oma klientidele uue teenuse tutvustamiseks kasepakud. Foto: Liis Treimann

«Vaata Eesti posti uue teenuse kohta. Pakk kuni 30 kg.» kirjakesega paki saatis Eesti Post täna oma suurimatele klientidele.

Eesti Posti pressiesindaja Inge Suderi sõnul saadeti suurematele klientidele ja ajalehtede toimetustele puupakud selleks, et tähelepanu äratada ja end meelde tuletada.

«Kogu kullerteenuse kampaania läbivaks teemaks on pakk. «Pane pakk teele» tunnuslause iseloomustab ju pakki samamoodi,» ütles Suder.

Eesti Post tegi algust oma kullerteenuse pakkumisega, kus paki saab kodust kulleri vahendusel sihtkohta saata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles