Galerii: täna avati Eesti esimene turunduslinnak

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Täna avati Navigatori ärimajas Creative Unioni (CU) turunduslinnak, kus on ennast sisse seadnud kümme loov- ja turundusagentuuri ning nendes töötavat sadakond turundustöötajat. 

Turunduslinnaku sisekujunduse autor on auhinnatud Eesti sisearhitekt Hannes Praks.

«Hoone arhitektuurist tulenevalt loob kompleksi struktuuri nurgelise maja tipust tippu vonklev tänav. Kord paisudes, siis kitsenedes nagu korralikus mitmesaja-aastases linnas kunagi. Tänava ääres on meistrite töökojad, üks treib veebi, teine lõikab paberit, kolmas teeb suuga suure linna,» ütles Praks. Kolmnurkse põhiplaaniga kompleks asub Navigatori ärimajas 1050-ruutmeetrisel pinnal, millele lisandub 65-kohaline konverentsisaal.

MTÜ Creative Union on asutatud 2009. aastal, et koordineerida ja arendada uuendustele suunatud multidistsiplinaarset koostööd. Creative Unioni turunduslinnaku asunikeks on 20-aastase staažiga loovagentuur Kontuur Leo Burnett, Eesti üks edukamaid meediaagentuure MediaBroker ja juhtiv brändinguagentuur Identity, kampaaniamaterjalide tootjad Print House ja Printlanti, loovagentuur Newton, Baltikumiüleseid suhtekorraldus- ja reklaamikampaaniaid korraldav Spring Advertising, digifirma Mobile Digital, sotsiaalmeediaagentuur Vurr Digital ning Üritusturundusagentuuride Liidu üks asutajaliikmeid Royal Service.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles