Sampo «Isekas» tunnistati jaanuari parimaks veebireklaamiks

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sampo "Isekas" kampaania reklaam.
Sampo "Isekas" kampaania reklaam. Foto: Sampo Pank

Postimees.ee reklaamikonkursi jaanuari parimaks valiti Sampo «Iseka» kampaania kingikarussell.

«Internetireklaami konkursi žürii tunnistas jaanuari parimaks internetireklaamiks Sampo/ Isekas nn kingikarusselli. Lahendus on silmatorkav, interaktiivne ning mis peatähtis, pakub tarbijale väärtust – igaüks võidab auhinna – ning samas on kasulik ärile – andmebaasi kogumine edasiseks suhtluseks tarbijaga,» iseloomustas žürii liige Age McCanni strateegiajuht Tõnu Kõva reklaami.

Teiste sõnadega toimub tema sõnul tarbija kaasamine.

«Plussina saab veel välja tuua klikkide arvu minimiseerimist – osalemiseks vajalikud väljad saab täita juba bänneril, hoides kokku tavapärase kliki nn kampaanialehele.»

Antud lahenduse võimalikuks miinuseks võis tema hinnangul olla kontakti kvaliteet.

«Võimalik, et paljud osalesid üksnes auhinna pärast, kellega pank pidi seejärel suhtlema-tegelema, ent kellest kasumlikku klienti oodata ei olnud. Kas selline probleem ka tegelikkuses esines, teab vaid Sampo pank.»

Iga kuu parim veebireklaam võistleb aasta parima valimisel, mille võitja esindaja saab sõita 2011. aasta juunis täispaketiga Cannes Lions festivalile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles