Veebruari meediakonkursi võitis Marfini «Ale!»

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Marfini "Ale!" reklaam
Marfini "Ale!" reklaam Foto: Marfin Bank

Postimehe meediakonkursi veebruari  parimaks tunnistati tihedas rebimises Marfin panga kampaania «Ale!», mis kasutas oma kanalitena Postimeest eesti ja vene keeles ja online keskkonda.

«Palju on räägitud meedia – ja loovagentuuride koostööst. Marfini kampaania on aga ehe näide meediakanalite ja reklaamiagentuuri vahetust ja  tihedast suhtlemisest ning teineteise mõistmisest,» iseloomustas tööd reklaamiagentuur Publicity projektijuht Indrek Raudkivi.

Kampaanias ei olnud Raudkivi sõnul põhirõhk visuaalsel loomingulisusel, vaid lihtsusel ja arusaadavusel ning eelkõige sõnumi erinevate sihtrühmadeni viimisel, mida nimetatud meedialahendus igati toetas.  

«Nagu näitasid kampaaniajärgsed uuringud, tõusis teadlikkus MARFIN PANK EESTI AS-i poolt pakutavatest erinevatest pangateenustest ligi 50 protsenti võrreldes kampaaniaeelse perioodiga ning investeeringud turundustegevusse on end ära tasunud ka finantsiliselt. M.O.T.T.»

Kliendi esindaja ( MARFIN PANK EESTI AS) Airi Aalberg, kontorite direktor

Reklaamiagentuur Publicity -  Indrek Raudkivi, projektijuht

Iga kuu parim osaleb aasta lõpus lõppvõistlusel. Aasta parimaks tunnistatud reklaami esindaja saab sõita 2011.aasta juunis täispaketiga Cannes Lions festivalile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles