Kampaania tõi Estravelile Facebookis päevaga 6000 fänni juurde

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Facebooki kasutav naine. Foto on illustreeriv
Facebooki kasutav naine. Foto on illustreeriv Foto: SCANPIX

Estravel tuli 10. mail Facebookis välja kampaaniaga, mille eesmärgiks oli fänne juurde koguda.

«Lükkasime käima mõnda aega tagasi plaanitud fännide kogumise kampaania, mille eesmärgi täitsime seitsme tunniga,» ütles Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu.

Auhind pandi Rüütsalu sõnul välja lähtuvalt sellest, mis peaks meelepärane olema ka neile, kes muidu on samuti Estraveli teenusete sihtrühmaks.

Auhinnaks loosib Estravel kõigi oma fännide vahel 1. juunil välja villapuhkuse Lõuna-Pranstsumaal. Eile alanud kampaania ületas ootusi ja tõi Estravelile ühe päevaga 6000 fänni juurde.

Tegemist pole siiski ühe eraldiseisva kampaaniaga. «Julgen väita, et Estravelil oli juba enne sisu ja halduse poolest üks tugevamaid Facebooki kontosid. Kui meid rohkem inimesi jälgib, siis võidavad kõik osapooled.»

Teiseks peab Rüütsalu sõnul sotsiaalmeedias (sh Facebookis) olema teatud kriitiline hulk jälgijaid, et sotsiaalmeedias tegutsemine äriettevõttele end ära tasuks.

Uute fännidega peetakse Rüütsalu kinnitusel samalaadset suhtlust edasi nagu siiani orgaaniliselt kogunenud fännidega (enne kampaaniat oli fänne ca 2000).

«Muuhulgas on Facebook ka väga hea väljund kriiskommunikatsiooniks. Meie äris on see tavapärane, et mõni ülihea lennuhind kehtib vaid mõne päeva ja nii ei jõua sellele mujal kui sotsiaalmeedias tähelepanu tõmmata,» tõdes Rüütsalu ja lisas, et sotsiaalmeedia on kiire tegutsemise võimaldamisega küll tõhus, kuid kindlasti ei kasuta nemad kanalit ainult müügisõnumite saatmiseks.

Loe pikemalt Best Marketingi kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles