McDonalds jääb Eestis Hesburgerile napilt alla

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hesburger.
Hesburger. Foto: Elmo Riig / Sakala

Socio uuringukeskuse koostatud värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et kõige rohkem meeldib Eesti elanikele Hesburgeri kiirtoit.

Uuringus vastanuist 21 protsenti nimetas armastatuimaks kiirtoidukohaks Hesburgerit, teiseks eelistuseks on McDonalds (20%) ja kolmandaks Vapiano (11%), teatas Socio uuringukeskus.

Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde leevendamiseks. Vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit (31%) ja teiseks McDonaldsit (25%), kolmandaks Statoili (21%). Vähemalt korra kuus külastab kiirtoidurestorani 37 protsenti ja vähemalt korra nädalas kuus protsenti sihtrühmast.

Uuringu järgi on toidukoha valikul peamisteks kriteeriumiteks toidu maitsvus, maksumus ja toiduainete käitlemine. Lisaks toodi oluliste kriteeriumitena esile toodete tooraine kvaliteeti, teenindamise kiirust, ettevõtte usaldusväärsust, teeninduse sõbralikkust ja toote ooteaega.

Uuringus käsitleti kiirtoidubrände McDonalds, Hesburger, Sirius, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Subway, Fasters, Chopsticks.

Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu uuringut korraldanud viimasel neljal aastal. Uuringu valimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring teostati peroodil oktoober – november  2013 veebiküsitlusena.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles