EAS kustutas pahameelt tekitanud kampaaniaklipid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Matrjoškade kampaania klipid kustutati.
Matrjoškade kampaania klipid kustutati. Foto: EAS

Novembri keskel alanud vene turiste Eestisse kutsuv EASi kampaania, kus venelasi kujutati tüütute matrjoškadena, tekitas nii venelastes kui ka eestlastes vastakaid emotsioone ning viis kampaania videoklippide kustutamiseni.

Enim poleemikat tekitanud videoklippides kujutatakse vene turiste tüütute matrjoškadena, keda on raske bussiuksest sisse pressida, ei taheta restorani sisse lasta ja kes püüab toapoisilt seksiteenust osta.

Kampaania raames on Facebooki mängus võimalik võita 76 kohta Estonian Air’i tšarterlennukis, mis toob võitja ja tema sõbrad Moskvast või Sankt-Peterburgist ajavahemikul 30. jaanuar kuni 2. veebruar Tallinnasse. Lisaks on paketis ööbimine, õhtusöök, Tallinna linnatuur jne.

EASi pressiesindaja Jürg Samel ütles, et kampaania algas 11. novembril ja senine tagasiside Venemaalt on olnud positiivne.

«Ehkki kampaania senised numbrilised eesmärgid on täidetud ehk head ning klipid täitsid oma eesmärgi, otsustasime vastuokslikke emotsioone tekitanud sotsiaalmeedia klippe edasi mitte näidata. Kampaania jätkub teistes kanalites, seda enam, et klipid olid vaid üks element kogu tervikus,» selgitas Samel.

Videote tootmine maksis kokku 27 800 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles