Uuring: suurim reklaamija on Selver

Liisu Arumäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastavatud Peetri Selver.
Vastavatud Peetri Selver. Foto: Selver

TNS Emori andmetel on aasta esimese üheksa kuu suurimaks reklaamijaks tõusnud Selver.

Selverile järgnevad kolm suurt Eesti telekommunikatsioonifirmat Elisa Eesti, EMT ja Tele2 Eesti. Edetabelisse mahtusid veel joogitootja Saku Õlletehas, SMS-laene pakkuv Placet Group ning tavapärased esikümnereklaamijad Procter&Gamble, Rimi Baltic ja Tallink Grupp ning uustulnukana esikümnesse tõusnud ETK.

Enim reklaamitud tootevaldkondade eesotsa on TNS Emori ärisuuna juhi Külli Esko sõnul taas tõusnud jaekaubandus, järgnevad masujärgselt taas mõnda aega liidripositsioonil olnud autod ja mobiilside. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on oma positsioone parandanud ehitusmaterjalid ja mööbel, ootuspäraselt suvise kategooriana on esikümnes ka alkohoolsed joogid ja reisijate vedu. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles