Uuring: klient tahab kauba hinnas oma sõna sekka öelda

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Värskest uuringust selgus, et lausa 77 protsenti küsitletutest arvas, et ettevõtted peaksid neile andma võimaluse rääkida kaasa toodete ja teenuste hinna määramise juures.

Altex Marketingi Spindo Klubi ja Äripäeva poolt läbi viidud uuringust selgus, et 1 177 küsitletud inimesest 906 arvas, et ettevõtted peaksid andma neile võimaluse öelda, kui palju on nad nõus toodete ja teenuste eest maksma.

Lisaks oli enamus küsitletutest nõus mõne kauba eest välja käima madalaimat pakutud hinda.

Näiteks iPhone 3GS eest maksaks madalaimat pakutud hinda (2 200 krooni) 47,7 protsenti küsitluses osalenutest.

Egiptuse puhkusereisi eest oli 29,9 protsenti vastanutest nõus maksma 3 300 krooni ja 31,6 protsenti nõus maksma 4 000 krooni.

See oli ka ainus, millel pakutud madalaim hind ei osutunud populaarseimaks vastuseks.

42-tollise teleri eest oli 29,7 protsenti vastanutest nõus maksma 4 400 krooni ja vaid 5,4 protsenti olid nõus maksma kõrgeimat väljapakutud hinda (8 800 krooni).

33,9 protsenti vastanutest oli nõus sülearvuti eest maksma 4 900 krooni ja uue sõiduauto eest nõustus kukrut 121 000 krooni eest kergendama 40,4 protsenti.

Sülearvuti eest oli kõrgeimat väljapakutud hinda (9 900 krooni) nõus maksma 4,7 protsenti vastanutest ja auto eest küsitud kõrgeim hind (234 000 krooni) tundus taskukohane vaid 1,5 protsendile vastanutest.

Uuringu tulemustega saab lähemalt tutvuda surveymonkey kodulehel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles