Kalevi omanike vahetus brändi mainele halvasti ei mõju

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kalev Chocolate Factorty nõukogu liige Oliver Kruuda, Orkla Foods Fenno- Balticu tegevdirektor Clas Göran Hagström
Kalev Chocolate Factorty nõukogu liige Oliver Kruuda, Orkla Foods Fenno- Balticu tegevdirektor Clas Göran Hagström Foto: Liis Treimann

Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja sõnul ei muuda omanike vahetus ilmselt Kalevi mainet.

«Kalev on Eesti mainekaim bränd ja usun, et pole olulist alust kahelda, et omanike vahetuse tõttu see positsioon kaotatakse,» ütles Mägioja.

Eestis on tema sõnul teisigi näiteid pika ajalooga kodumaistest kaubamärkidest, mis tegutsevad hästi kontsernide liikmetena.

«Postimees, Rakvere Lihakombinaat ja Saku õlletehas ei kuulu samuti Eesti omanikele, ent on sellegipoolest eestlastele südamelähedased,» lausus Mägioja ja lisas, et brändi edukus ei sõltu niivõrd omanikeringist kui juhtkonnast ja selle poolt tehtavatest otsustest ning valitud turundusstrateegiast.

Kalevi šokolaadivabriku jaoks on täna oluline just pigem ekspordi suurendamine. Seetõttu usub Mägioja, et Felix-Abba ja Orkla on valmis sellesse panustama ning seeläbi saab Kalev oma positsiooni parandada ka ümberkaudsetel turgudel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles