Kati Kusmin ei usu Kalevi kaubamärgi devalveerumist

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kati Kusmin.
Kati Kusmin. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kalev Chocolate Factory endine juht Kati Kusmin ei usu, et Kalevi liikumine norrakate kätte ettevõtte kaubamärgi väärtust eestlaste silmis kahandaks.


Kusmini sõnul on tal küll veidi kahju, et eestlastest omanike käes olevaid ettevõtteid üha vähemaks jääb, samas hindas ta, et ilmselt on see mõnes mõttes ka majanduse globaliseerumisega seotud paratamatus.



Kuigi Kusmini sõnul on Kalevi kaubamärk eestlastele emotsionaalselt äärmiselt tähtis, mida on nii pjedestaalile tõstetud kui ka materdatud, ei usu ta, et kaubamärk eestlaste silmis nüüd oluliselt devalveeruks.



«Arvata võib, et see kaubamärk kuhugi ei kao ning jääb sellisena ka edaspidi püsima,» hindas Kusmin, kelle sõnul on Kalevi tooted kvaliteetsed ning eestlastele meelepärase ja tuntud maitsega.



Kalevi uut omanikku Orklat iseloomustab Kusmin kui kindlat ja tugevat investorit, kelle näol on tegemist kogenud tegijaga toiduainetööstuses.



Ta lisas, et tugeva välisomaniku abil õnnestub Kalevil ehk senisest enam panustada ka oma toodangu müügile välisturgudel.



Kommentaarid
Copy
Tagasi üles