Elion: tehnoloogia areng mõjutab kindlasti reklaamimüüki

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tehnoloogia areng hakkab tulevikus ilmselt mõjutama ka reklaamimüüki.
Tehnoloogia areng hakkab tulevikus ilmselt mõjutama ka reklaamimüüki. Foto: Peeter Langovits/Postimees

Elioni hinnangul mõjutavad tehnoloogia areng ja muutused telerivaatamise harjumustes kindlasti ka reklaamimüüki.

«Kui vaatame trende mujal maailmas, siis näeme, et klassikaline reaalajas televisioon elab läbi muutusi. Interneti- ja mobiilse televisiooni kasutus kasvab ning telekavaatamine muutub nutiseadmete tõttu üha individuaalsemaks,» kommenteeris Elioni sisuteenust juht Paul Kristjan Lilje E24le.

Lilje sõnul on Eesti muust maailmast veel üsnagi maas, kuna selliste teenuste kättesaadavus on hakanud kasvama alles viimastel aastatel.

«Seega on üsna tõenäoline, et ka reklaamimüük liigub arengutega kaasa ning siirdub koos telesisuga teistesse tarbimismudelitesse ja kanalitesse, » lisas ta.

Elion tuli hiljuti välja uuendusega, mis võimaldab kodumaiseid saateid järelvaadata reklaamivabalt. Ühtlasi on võimalik kõikide põhipaketi kanalite programmi tagantjärele vaadata ja seriaalide episoodid korraga salvestama panna

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles