Krediidiinfo: firmad panustavad liialt vähe müügitööle

Liina Valdre
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti firmad ei panusta sageli piisavalt müügitööle.
Eesti firmad ei panusta sageli piisavalt müügitööle. Foto: Marko Saarm / Sakala

Statistika näitab, et keskmise Eesti ettevõtte müügitulu kasv kiratseb vaatamata suhteliselt heale kapitaliseeritusele, seisab Krediidiinfo blogis.

Krediidiinfo Eesti ettevõtete 2012. aasta aruannete uuring näitab, et raha ettevõtetel jätkub, kuid ka viimasel ajal ei suuda keskmine Eesti firma oma müügitulu eriti suurendada.

Positiivsetele eranditele vaatamata peavad paljud asjatundjad ikka veel põhjuseks liiga vähest panustamist müügitööle ning oskuste ja teadmiste nappust.

«Turg on muutunud kitsamaks, sest tegijaid on palju, ja sihitu sibelemine tulemusi ei anna, pole seda kunagi teinud,» kommenteeris EBSi turunduse ja kommunikatsiooni õppetooli lektor Guido Paomees.

Lektori hinnangul on müügi tase ja sellesse tehtud panus Eestis äärmiselt kõikuv.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles