Postimees.ee digireklaamide konkursi augusti ja septembri võitjad selged

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Postimehe digireklaamide konkursi žürii valis Postimees.ee keskkonnas avaldatud vähemalt 468 x 60 pikslistest reklaamidest, videotest ja erilahendustest parimaks Prisma koolikaupade kampaania ja Starmani salvestusteenuse reklaami.

Kuigi tööde hulk oli muljetavaldavalt suur, ei kulgenud parimate lahenduste leidmine kuigi suures üksmeeles. Augustis avaldatud reklaamidest pälvisid enim tähelepanu Saku Õlletehase tellitud Sinebrychoffi reklaam, mis lubas ambivalentses vormis soomlase stiilis puhkehetke  ning Prisma peremarketi koolikaupade kampaania. Pärast pikka arutelu kaldus žürii lihtsama lahenduse poole ning kuulutas võitjaks Prisma, mis andis oma lihtsa ja selge sõnumi edasi silmatorkavalt lhtsalt ja loogiliselt. Lisaks selgus, et vähemasti üks žürii liikmeist oli antud reklaami mõjutusel tõepoolest kõik oma laste koolikraami Prismast ostnud. Pärjatud reklaami valmistas Brand Manual. 

Septembri reklaamidest tunnistas žürii parimaks Starmani salvestusteenuse reklaami, mille loovlahendus polnud küll üleliia originaalne, kuid see-eest piisavalt selge, stiilne, ja mis peatähtis - interaktiivne. Lisaplussi tõi asjaolu, et kampaania jooksul kasutati erinevate filmikangelastega lahendusi, mis lubas sama reklaamiga sihtida erinevaid sihtrühmi. Võidureklaami kavandas Zeeland Idea Baltics.

 Kuu parimate reklaamide hulgast valitakse järgmise aasta jaanuaris selle aasta parim digilahendus, mille tegijad sõidavad järgmisel suvel Cannes Lions’i loovusfestivalile.

Kõiki augusti reklaame vaata http://ads.postimees.ee/contest/view?m=2013&s=8

Septembris kuvatud reklaamid on siin http://ads.postimees.ee/contest/view?m=2013&s=9

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles