UNO Järelmaks: pingutame Swedbanki turuosa üle võtmiseks

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pesumasinad.
Pesumasinad. Foto: Egert Kamenik

UNO Järelmaksu kaubamärgi all tegutseva OÜ Kaupmehe Järelmaks juhatuse liige Martin Länts kommenteeris Swedbaki lahkumist järelmaksuturult öeldes, et see loob võimalusi Eesti järelmaksuturu ümberjagamiseks.

«Kavatseme oma turuosa suurendamise nimel kindlasti pingutada. Soovime tagada, et nii kliendid kui ka kaupmehed ei tunneks Swedbanki lahkumise järel vaakumit ja ostude rahastamine läheks edasi senises mahus,» teatas Länts.

Arengud Eesti majanduses ja tarbimisharjumustes lubavad Läntsi sõnul prognoosida järgmisteks aastateks järelmaksude turu olulist kasvu.

«Kui Eestis ostetakse täna näiteks kodutehnikast ca 20 protsenti kogumüügist järelmaksuga, siis Skandinaaviamaades ulatub vastav näitaja enam kui poole suurem ning sinnapoole on ka Eesti turg liikumas,» kirjeldas Länts.

Keskmine järelmaksu summa on UNO Järelmaksu lepingutes täna 500 eurot. Kõige sagedamini ostetakse kodumasinaid, olmeelektroonikat, mööblit ja ehituskaupu.

Läntsi sõnul on Eesti järelmaksu turul suurimat, umbes 35-protsendilist turuosa omanud Swedbanki järel mitu üsna võrdset pakkujat nagu Uno Järelmaks, Liisi.ee, Cofi ja LHV pank, kelle turuosad jäävad kõigil 15-20 protsendi piiresse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles