Vaata, millised reklaamid rebivad aasta parima tiitli nimel

Kristina Traks
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sinebrychoffi reklaam
Sinebrychoffi reklaam Foto: Postimees.ee

Eelmisel nädalal vaatas Postimehe reklaamikonkursi ajalehereklaami žürii läbi augustis ja septembris lehes ilmunud vähemalt 1 lehekülje suurused reklaamid ning valis neist parimad.

Augustis ilmunud reklaamidest jäi žüriile enim silma Sinebrychoffi «Puhkehetk Soome moodi», mille oli kavandanud The Division. Žürii märkis, et reklaam viitas esteetiliselt nauditaval moel nendele asjadele, mis eestlasele ikka Soomet on meelde toonud, olgugi, et mõne žüriiliikme arvates sobinuks see lahendus veelgi paremini Fiskarsi kirvest reklaamima.

Esile tõsteti ka Fazeri «Musta leiva» reklaami, eeskätt oma väljapeetud disaini poolest. Septembris ilmunud reklaamidega oli olukord mõnevõrra kurvem, kuna saak oli napp ning valikusse kuulunud reklaame ei rutatud kuigi innukalt soosima. Vahepeal kerkis isegi päevakorda variant, et septembri eest jäetakse auhind sootuks välja andmata, kuid õnneks žürii leebus ning otsustas pärast pikka vaidlust pärjata kuu parima tiitliga Rademari «Columbia Omni-Heat» reklaami. Žürii liikmed olid märganud sama kampaania LED lampidega välireklaami ning märkisid, et prindis oli üritatud sama ideed edasi anda, kuid paraku jäi tulemus suhteliselt tagasihoidlikuks.

Postimehe reklaamikonkursi igakuiste võitjate hulgast valitakse aasta parim reklaam, mille esindaja saab auhinnaks võimaluse külastada Cannes Lions loovusfestivali.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles