Atonen: riik võiks ise saarte ja mandri vahele laevad ehitada

Kadri Ratt
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meelis Atoneni sõnul oleks riigil mõistlik lasta uued laevad ehitada ja siis neile rentnik leida.
Meelis Atoneni sõnul oleks riigil mõistlik lasta uued laevad ehitada ja siis neile rentnik leida. Foto: Raigo Pajula

Mandri ja saarte vahelise laevaühenduse probleemide lahendamiseks võiks riik lasta ehitada oma laevad, leiab endine majandus- ja kommunikatsiooniminister Meelis Atonen.

Atonen ütles Kuku raadiole antud intervjuus, et leping Saaremaa Laevakompaniiga lõppeb aastal 2016 ja praegu on riigil just õige aeg hakata uut konkurssi ette valmistama.

Nii saaksid erinevad ettevõtted konkursil osaleda ja riik saaks tema sõnul sobivama hinnaga teenuse. Atonen meenutas, et kui tema 2003. aastal ministriks sai, siis oli uue lepingu sõlmimiseks aega veidi üle aasta ja korralikku konkurssi ei saanudki korraldada ning lepingu sai Saaremaa Laevakompanii.

Atonen ütles, et näiteks Saaremaa ja mandri vahel võiks aastal 2016 välja kuulutada tavalise liinihanke, mis tähendab, et sellel liinil võiks olla rohkem kui üks vedaja.

Lisaks on Atoneni sõnul mõistlik kaaluda võimalust, et riik ehitab selleks ajaks korralikud laevad ning kuulutab välja konkursi rentniku leidmiseks, kes siis mõistliku hinnaga teenust pakub.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles