NBC Universal’i olümpiareklaamide müük ületab miljardit dollarit

Marti Aavik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AP / Scanpix

NBC Universal, mis omandas Pekingi olümpiamängude tele- ja digilevi õigused USAs 894 miljoni dollari eest teatas eile, et on kogunud reklaamiraha rohkem kui miljardi dollari jagu.


Meediaettevõttel on plaanis toota 3 600 tundi TV- ja internetipilti täna õhtul algavatelt olümpiamängudelt.

NBC teatas, et on teeninud olümpiamängude vahendamiselt olulist kasumit alates 1996. aasta Atlanta mängudest.

NBC on saanud sellest alates pea-aegu kõikide olümpiamängude teleõigused, vaid 1998. aasta Nagano talimängude õigused tuli loovutada konkurendile CBS.

NBC on kulutanud kokku 2 miljardit dollarit ostmaks 2010. aasta Vancouveri ja 2012. aasta Londoni olümpiamängude leviõigusi USAs.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles