Tallink võitis Soomes maineka turundusauhinna

Reisiparvlaev Silja Symphony

FOTO: Wikimedia

Tallinki Soome tütarfirma Tallink Silja Oy võitis Soomes maineka Kontakti nimelise turunduskonkursi peaauhinna sotsiaalmeedia kampaaniate eest.

Lisaks pärjati Silja Line`i kaubamärk Soome Readers Digest`i lugejate poolt mitmendat aastat järjest Soome kõige usaldusväärsema kruiisibrändi tiitliga.



Turunduskonkursi teemant- ehk peaauhinna tõid Tallinkile nii Silja Line`i kaubamärgi sotsiaalmeediasse lansseerimine kui brändi Facebook`is asuv veebileht ning sellel teostatud kampaaniad.


Tallink Silja kampaania sai peavõiduga automaatselt koha ka USAs toimuva otseturunduskonkursi Echo poolfinaalis.



Ettevõtte tegevust sotsiaalmeedias autasustati hiljuti ka Soome turunduskonkursil Grand One.



Maailma juhtiv tarbijaajakiri «Readers Digest» ilmub Soomes nime all «Valitut Palat». Usaldusväärseima kruiisibrändi tiitlit antakse välja igal aastal toimuva tarbijaküsitluse tulemuse alusel.


Silja Line`i kaubamärk võitis antud tiitli juba seitsmendat aastat järjest.



Silja Line`i kaubamärk kuulub alates 2006. aastast Tallinkile, kes opereerib brändi all nelja laeva Helsingi-Stockholm ja Turu-Stockholm laevaliinidel.


Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles