Tallink võitis Soomes maineka turundusauhinna

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reisiparvlaev Silja Symphony
Reisiparvlaev Silja Symphony Foto: Wikimedia

Tallinki Soome tütarfirma Tallink Silja Oy võitis Soomes maineka Kontakti nimelise turunduskonkursi peaauhinna sotsiaalmeedia kampaaniate eest.

Lisaks pärjati Silja Line`i kaubamärk Soome Readers Digest`i lugejate poolt mitmendat aastat järjest Soome kõige usaldusväärsema kruiisibrändi tiitliga.



Turunduskonkursi teemant- ehk peaauhinna tõid Tallinkile nii Silja Line`i kaubamärgi sotsiaalmeediasse lansseerimine kui brändi Facebook`is asuv veebileht ning sellel teostatud kampaaniad.


Tallink Silja kampaania sai peavõiduga automaatselt koha ka USAs toimuva otseturunduskonkursi Echo poolfinaalis.



Ettevõtte tegevust sotsiaalmeedias autasustati hiljuti ka Soome turunduskonkursil Grand One.



Maailma juhtiv tarbijaajakiri «Readers Digest» ilmub Soomes nime all «Valitut Palat». Usaldusväärseima kruiisibrändi tiitlit antakse välja igal aastal toimuva tarbijaküsitluse tulemuse alusel.


Silja Line`i kaubamärk võitis antud tiitli juba seitsmendat aastat järjest.



Silja Line`i kaubamärk kuulub alates 2006. aastast Tallinkile, kes opereerib brändi all nelja laeva Helsingi-Stockholm ja Turu-Stockholm laevaliinidel.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles