GSK vaatab oma meediakontod üle

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Corbis / Scanpix

Ravimitootja GlaxoSmithKline (GSK) vaatab läbi oma meedia planeerimise ja kontode ostmise.

Farmaatsiafirma sõnul on uuenduse eesmärgiks aidata tõsta ettevõtte tõhusust ja tulemuslikkust «valitud põhiturgudel» üle maailma, kirjutas

Marketing Week

.

Ümber vaadatava konto väärtus ulatub hinnanguliselt saja miljoni naelsterlinguni.

GSK asepresident Heribert Vossi sõnul on nad välja töötanud mitmeid algatusi, et tagada oma äri parim edaspidine kasv.

«GSK on on maailma juhtivaid globaalsele meediale kulutajaid, mis kasvatab meediasse tehtavate investeeringute mahtu pidevalt. See algatus aitab GSKl saada maailma juhtivaks ettevõtteks ka meedia efektiivsuse ja tõhususe osas, kus on väga tõhus tasakaal strateegilise planeerimise, loova teostuse ja konkurentsivõimelise kulubaasi vahel,» lisas Voss.

Ettevõtte UK kontot haldab hetkel WPP omandis olev MediaCom.

GSK loodab edukad agentuurid või nimekirja agentuuridest, kellega koos tööle hakatakse, välja kuulutada 2010. aasta keskel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles