Lusti: Saatchide reklaam on Keskerakonna omast intelligentsem

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Reklaamiagentuur Kontuur Leo Burnett juhatuse esimees Ants Lusti sõnul on kahe kampaania ühine motiiv töötute järjekorra ärakasutamine, kuid siiski ei saa väita, et Keskerakond kopeerib Briti Konservatiive.

«Otsest kopeerimist siin ei ole, reklaam laenab tihti motiive siit ja sealt. Mõlemad kasutavad sama visuaalset järjekorra-elementi ja on olemuslikult halvustavad, ent Saatchide 78. aastal tehtud reklaam on oluliselt intelligentsem,» ütles Lusti.

Ingliskeelne sõnamäng resoneerib siin tema sõnul nutikalt kahtepidi - «Leiboristide partei ei tööta» ja «Töölised on tööta» - ehk Suurbritannia toimib paremini Konservatiivide juhtimisel.

«Keskerakondlik lähenemine elegantse sõnamängu žanrisse ei küüni, vaid rahuldub peaministri ingorantsuse demonstreerimisega kõige labasemas mõttes. Ilmselgelt ei ole ootuspärane, et laimaja ütleks välja, et kogu EUs on kuus miljonit töötut.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles