Suhtekorraldajad ei usu, et Rimi vastase «sõja» taga seisid konkurendid

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lihalett.
Lihalett. Foto: Mihkel Maripuu

Rimi otsusele lõpetada eestimaise liha müük oma kauplustes järgnes äge protest rahva poolt, loodi Facebooki gruppe, kus kutsuti üles ka Rimi kauplusi boikoteerima. Kas aga kogu «sõda» ei juhtinud ehk mõne konkurendi PR-meeskond?

Jaan Vare kommunikatsioonibüroost Vare & Jaakkola ei usu, et konkurendid oleksid sellesse segatud.

«See on ebatõenäoline, sest vastasel juhul oleks mõni konkurent kiiresti ohjad enda kätte võtnud ja juhtinud sõnumit nii, et tema pood oleks kõige positiivsemalt silma paistnud. Pigem on praegu näha, et konkurentide jaoks tuli «jama» sama ootamatult kui Rimi jaoks,» ütles Vare.

Suhtekorraldaja Aune Pasti sõnul mõjutati sellega elanikkonna aktiivsemat osa, kes hoolib tervislikest eluviisidest.

«Ma arvan, et kui e-eestlasi välja vihastada, hakkavad kohe tööle erinevad foorumid, grupid, kogutakse allkirju, saadetakse petitsioone. Ja Rimi tegi siin kaks väga olulist viga.
Esiteks on Eesti põllumees eestlasele armsam kui Poola põllumees. Tekkis tugev meie-tunne,» lausus Past.

Loe pikemalt suhtekorraldajate kommentaare Best Marketingi kodulehelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles