Coca-Cola: meie turundussõnum pole mõeldud alla 12-aastastele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola hakkab limonaade müüma väiksemates purkides.
Coca-Cola hakkab limonaade müüma väiksemates purkides. Foto: Reuters / Scanpix

Coca-Cola Baltikumi avalike suhete juht Anniky Lamp rääkis täna toimunud Best Marketing Club'i kohtumisel ettevõtte turundusest ja sellest, et nad ei suuna oma turundussõnumeid väikestele lastele.

«Coca-Cola ei suuna mitte ühtegi oma turundussõnumit mitte ühegi kanali kaudu alla 12-aastastele lastele. Ei näita alla 12-aastaseid ilma vanemateta meie toodet tarbimas. Koolides ei müü ega reklaami mulliga jooke,» rääkis Lamp.

Koolides toimuva müügi kohta proovivad nad Lambi sõnul anda endast samuti parima. «Kohati on raske kontrollida, ega mõne kooli puhvet seda ei tee. Reageerime kohe, kui midagi sellist teada saame.»

Küsimuse peale, et mis joogiga Coca-Cola näol tegu on, kuna Aafrikas on see pidujook, USAs vee asemel ja Eestis karastusjook, vastas Lamp, et eelkõige on siiski tegu karastusjoogiga, kuid brandi positsioneering sõltub siiki kohalikest oludest.

Pikemalt loe kohtumise kohta Best Marketingi blogist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles