Rimi turundusjuht liitus Facebookis «Boikott Rimile» grupiga

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Evelin Mägioja
Evelin Mägioja Foto: Annika Haas/Best Marketing

Facebookis viimaste päevade palju populaarsust võitnud grupiga «Boikott Rimile - Eesti liha tagasi lettidele» on liitunud juba üle 4 200 inimese.

Viimaste grupiga liitujate hulgas on ka grupi loomise põhjustanud Rimi turundusjuht Evelin Mägioja.


«Liitusin grupiga, kuna muidu ei saa mõningaid teemasid, mis seal üles võetud on, kuidagi kommenteerida,» selgitas Mägioja grupiga liitumise tagamaid.


Mägioja lisas, et tal on soov seal tõstatatud teemades samuti sõna sekka öelda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles