Eksperiment pani Solarise Facebooki kogukonna kihama

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Katsejänes
Katsejänes Foto: Solaris

Solarise keskuse sotsiaalne eksperiment «Katsejänes» kasvatas mõne päevaga nende sotsiaalvõrgustikus asuva lehe fännide arvu sajaprotsendiliselt.

«Facebookis on pelgalt mõne päevaga Solarise lehe fännide arv kasvanud sada protsenti ning iga päev tuleb mitusada fänni juurde, et Katsejänese tegemistele kaasa elada ning ühistegevustest osa võtta,» ütles Solarise keskuse turundusjuht Georgi Viies.


Tema sõnul on eksperiment väga edukalt käima läinud ja huvi ettevõtmise vastu on vägagi suur.

«Samuti on eksperiment muutnud meie Facebooki kogukonna erakordselt aktiivseks - viimasel nädalal on lausa sadu kommentaaride ja fännipostitusi, inimesed hoiavad jooksvalt silma peal ning osalevad erinevates võistlustes.»

Katsele pühendatud Solarise veebilehel on Viiese sõnul olnud möödunud nädala reedest alates ligi 20 000 külastust.

«Katsejänese idee eesmärgiks on pakkuda Solarise külastajatele veel rohkem meelelahutust, haarata inimesi iga päev ühistesse põnevatesse tegevustesse nii Solarises kui veebis,» lausus Viies.

Antud ideega tuli tema sõnul Solarise juurde agentuur Yell, teostuse taga on lisaks neile nii keskus ise kui teised partnerid.

«Tegemist ei ole märkimisväärselt kuluka projektiga, pigem nõuab eksperimendi teostamine osalejalt ja tema abilistelt mahukat ajalist investeeringut.»
Viiese kinnitusel haarab Solarise keskus Kindlasti ka tulevikus kinni kõikidest uuenduslikest ja põnevatest võimalustest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles