Ilison: liikusin OKIAsse, et rakendada oma teadmisi teistes valdkondades

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lauri Ilison
Lauri Ilison Foto: Mihkel Maripuu

Veebiagentuuri juht Lauri Ilisoni sõnul on OKIA tulevikuplaanideks suunata fookus ekspordile.

Kuidas on möödunud esimesed nädalad OKIAt juhtides?

Lauri Ilison (L.I.) - Esimesed nädalad on olnud põnevad ja hetkel tundub, et põnevust on ka edaspidi. OKIA-l on tugev kliendibaas ja võimekas meeskond. OKIA-l on heal tasemel kliendi ärimudeli, kasutusloogika ja presentatsioonikihi loomise kompetents.
Me suudame luua kliendi äri toetavaid veebilahendusi. Vaatamata kriisiajale on OKIA kasvanud viimase kahe aasta jooksul 50 protsenti.

Millised on olnud esimesed väljakutsed?

L.I. - Esimeseks väljakutseks on ettevõtte tehnoloogilise kompetentsi arendamine, et suurendada meie teostuslikku võimekust veebilahenduste realiseerimisel ja turvalisuse tagamisel. Samuti on fookuses eksport.

Kas kavatsed midagi senises agentuuri töös muuta?

L.I. - Uued väljakutsed ja muutuv majanduskeskkond eeldavad muudatusi, mida teeme pidevalt etappide kaupa.

Millised on OKIA tulevikuplaanid?

L.I. - OKIA kliendid vajavad järjest enam eesmärgistatud ja hea kasutusmugavusega veebirakendusi ning nende integreerimist olemasolevate lahendustega. Perspektiivis on meil plaanis kaasata uusi inimesi, et tõsta meie teostuslikku võimekust.
OKIA tulevikuplaanideks on suunata fookus ekspordile - lähitulevikus - pool meie teenuste mahust peaks tulema ekspordist.

Kui palju erineb töö Okias sellest, mida tegid Sampos?

L.I. - Kuigi töö valdkond on seotud samade tehnoloogiatega on minu töö teistsugune. Pangandus on täna sellises olukorras, kus paljud arendused on tehtud ning uusi innovaatilisi lahendusi luuakse vähe.

Kõik vajalikud pangandusteenused ja -kanalid on juba meie igapäevakasutuses. Samas,
sarnaseid lahendusi on vaja täna väiksematele ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeenindust muuta paremaks ja efektiivsemaks.

Lisaks on OKIA tegevusvaldkond palju laiem - rohkem erinevaid ärivaldkondi, erinevaid
ärimudeleid ja uusi inimesi.

See on ka põhjuseks minu liikumisel - soov rakendada saadud kogemust erinevates ärivaldkondades ja situatsioonides. Mul on võimalus oma kompetentsi pakkuda paljudele teistele ettevõtetele.

Milline tundub seis hetkel Eestis veebidisaini osas?

L.I. - Minu arvates tehakse Eestis palju head veebidisaini. Pigem on küsimus loodavate lahenduste lihtsuses ja kasutusmugavuses. Mina pooldan pigem lahendusi, mis on lõppkasutajast lähtuvalt lihtsad, loogilised, mugavad ja intuitiivsed.

Oluline on, et lõppkasutaja ei peaks tegema eraldi jõupingutusi veebilahenduse kasutamiseks. Samuti on oluline hilisem arendamine ja turundamine.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles