Top Tours loodab reisijate leidmisel pigem püsiklientidele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Khaled Ibrahim Top Toursi kontoris
Khaled Ibrahim Top Toursi kontoris Foto: Top Tours

Reisifirma Top Tours tegevjuhi Khaled Ibrahimi sõnul ei lähtu nemad turunduseelarve koostamisel niivõrd selle numbrilisest suurusest, kui just efektiivsusest.

Milliseid reklaamikanaleid Top Tours kasutab oma reiside reklaamimiseks?


«TopTours'il on aastate jooksul kogunenud korralik püsikliendibaas ja eelkõige loodamegi nende inimeste edaspidisele reisimisele meiega,» tõi Ibrahim välja esmase kanali, kust kliente leida püütakse.

Reklaamikanalitest kasutab reisifirma veel ka internetti, raadiot, televisooni ja printmaterjale.
«Hiljuti avasime ka sotsiaalmeedia väljundina Facebook'is konto, millega kõik meie sõbrad ja reisijad on oodatud liituma. Samuti on meie kataloogid väljas Tallinna lennujaamas.»

Turunduseelarve koostamisel ei lähtu nemad Ibrahimi sõnul niivõrd selle numbrilisest suurusest kui just efektiivsusest ja resultaate toovatest meetoditest.

«Turunduseelarve on meil muutuv, sest meie reklaamiprojektid on sageli koostöös erinevate sihtkohtade partnerite ning turismiametitega näiteks Madeiral, Küprosel ja Iisraelis,» ütles Ibrahim ja lisas, et suuresti tänu eelmainitule ongi neil konkurentide ees hinnaeelis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles