Prisma olulisim turunduskanal on kauplus ise

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sikupilli Prisma.
Sikupilli Prisma. Foto: Mihkel Maripuu

ASi Prisma Peremarket kommunikatsioonijuht Kadri Lainase sõnul on lisaks kauplusele endale nende jaoks oluline turunduskanal ka kaupluse kataloog.

«Arvestades, et keskmine Eesti inimene käib kaupluses kolm kuni viis korda nädalas, on meie kõige olulisem turunduskanal kauplus,» ütles Lainas.

Eelkõige peavadki kliendile olulised asjad kaupluses korras olema - lai valik, soodne hinnatase ja võimalus kiirelt ning mugavalt oma ostud sooritada. «Kui need on paigas, siis tulevad ka kliendid.»

Kui aga vaadata konkreetsemaid turundustegevusi, siis on oluliseks turunduskanaliks ka Prisma kataloog. «See annab ülevaate prisma laiast tootevalikust ja hinnatasemest.»

See, kas praegu tasub panustada suurtele kampaaniatele, oleneb Lainase sõnul kampaaniast.

«Prisma seisukoht on, et lühiajalised hinnakampaaniad ei ole kasulikud ei ettevõttele ega kliendile,» tõdes lainas.

Tema sõnul nõuavad taolised kampaaniad kaupluse seisukohalt suuremaid tööjõu- ja reklaamikulusid. «Lisaks on lühiajaliste hinnakampaaniatega keeruline prognoosida täpseid koguseid.»

Kui tooteid on vähe, on kliendid pettunud, kui aga toodet palju kätte jääb, on samuti keeruline, kommenteeris ta.

Ettevõtte seisukohast on samuti ääretult oluline, et turundustegevused oleksid mõõdetavad ja seeläbi efektiivsemad.

Lainas ei soovinud tihedale konkurentsile viidates Prisma turunduseelarvet avaldada, kuid lisas, et viimastel aastatel on see püsinud üsna samas suurusjärgus.

2010. aastal on olukord turunduses Lainase sõnul ilmselt samaväärne, kui see oli ka 2009. aastal.
«Küll aga on seoses võimaliku euro tulekuga ühiskonnas tekkinud suurem ootus, et aasta lõpp läheb taas paremaks. Eks see ootus toidab ka turundusmaastiku.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles