Uuring: EMT kaubamärk meeldib inimestele

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT on endiselt end enim reklaamiv ettevõte. Fragment EMT reklaamist.
EMT on endiselt end enim reklaamiv ettevõte. Fragment EMT reklaamist. Foto: EMT

Aasta alguses läbi viidud EMORi uuringu andmetel on EMT Eesti tuntuimate ja meeldivaimate kaubamärkide seas nii telekommunikatsioonisektoris kui kõikide kohalike ja rahvusvaheliste kaubamärkide pingereas.

Kui küsitluses osalejatel paluti spontaanselt nimetada meeldivaimad brändid, oli EMT kõigi nimetatud kaubamärkide seas 4.-7.kohal.


Vaadates kitsamalt telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri valdkonda, jagas EMT liidripositsiooni ehk 1.-2. kohta.



«EMT on aastaid püsinud Eesti meeldivaimate kaubamärkide seas nii brändide edetabelis kui suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus,» ütles EMT juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

«Peame seda suureks tunnustuseks ning usume, et edu on toonud nii Eesti ühiskonnaellu panustamine erinevate toetusprojektide kaudu, pühendumine klienditeenindusele kui innovatsioonitegevused. Kõigi nende valdkondadega jätkab EMT kindlasti ka edaspidi.»

EMT kaubamärk on olnud juhtivatel positsioonidel ka iga-aastases suurettevõtete tuntuse ja maine uuringus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles