Cannes Lions reklaamifestivalile esitatavate tööde tähtaeg pikenes

Hetlin Villak-Niinepuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Cannes Lions reklaamifestivali logo
Cannes Lions reklaamifestivali logo Foto: Canner Lions

Cannes Lions Rahvusvahelisele Reklaamifestivalile tööde esitamise tähtaega on pikendatud 9. aprillini.

2010. aasta Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival toimub 20. - 26. juunil. Festival on globaalne kohtumispaik kogu kommunikatsioonitööstuse professionaalidele.

Festivalinädal sisaldab üle 50 seminari, lisaks workshop'e, meistriklasse, kategooriate kaupa näitusi ja reklaamklippide screening'uid.

Toimub kaks suurt galaõhtut ja mitu auhinnatseremooniat. Avatud on eraldi Young Lions Zone noortele ja tudengitele.

Cannes Lions Rahvusvaheline Reklaamifestival toimub iga aasta juunikuus Prantsusmaal. Cannes on reklaamiinimeste olümpia - seal võistlevad kogu maailmas tehtud reklaamid, saavad kokku olulised tegijad, kes jagavad kogemusi, õpivad teistelt ja loovad uusi suhteid. Selle aasta üheks hittesinajaks on kindlasti Facebook'i looja Mark Zuckerberg, kes esineb seminaril 23. juunil.

Tööde osas pakub kindlasti põnevust uus kategooria - Film Craft. Film Craft Lions kategooria tõstab esile filmi tegemise juurde kuuluvat kvaliteeti ja oskusi. Žürii etteotsa kuulub mitmeid mainekaid auhindu võitnud @radical.media juht Jon Kamden.

Alates 2005. aastast on Postimees Cannes Lions'i ametlik esindaja Eestis, millega kaasneb ka Euroopa festivali Eurobest ning Lähis-Ida ja Põhja-Aafrika analoogi Dubai Lynx esindamine.


Kommentaarid
Copy
Tagasi üles