McDonald’s saadab kampaania raames taas ühe eestlase jalgpalli MM-ile

McDonald’si hamburger

FOTO: AFP / Scanpix

Maailma ühe edukaima ettevõtte järjekordne turundusplaan annab võimaluse ka ühele Eesti lapsele sõita Lõuna-Aafrikas toimuvale MM-ile, et saata finaalmängus staadionile keegi maailma parimatest jalgpalluritest.

Tegemist pole mitte esmakordse kampaaniaga, kus hamburgeri ostu eest võib saada võimaluse näha maailma suurimat jalgpallivõistlust oma silmaga.

«McDonald's on jalgpalli MMi suursponsor ning meie jaoks on Player Escort olnud
aastaid erilise tähendusega. Raske on leida ilusamaid emotsioone kui sel hetkel, mil
võitja nimi saab teatavaks ning ühe lapse unistus täitub. Lisaks sellele, et keegi
saab võimaluse kohata oma iidoleid, tuleb sellest kindlasti ka harukordne
reisikogemus väikesest Eestist Lõuna-Aafrikasse,» rääkis Tomasz Nawrocki, Premier
Restaurants Eesti ärijuht.

McDonald's Player Escort'i programmi loosis osalevad kõik Happy Meali lasteeinega
kaasa antava kupongi täitjad, kes on jalgpalli maailmameistrivõistluste ajal ehk 11. juunil - 11. juulil 2010 6-10 aasta vanused. Kampaania kestab kuni 11. aprillini ning võitja nimega kupong loositakse välja 17. aprillil.

Paar aastat tagasi toimunud jalgpalli Euroopa meistrivõistlustele viis McDonald's
kokku 682 last 27 riigist. Tookord käis Eestit esindamas Kaisa Elise Tartust, kes
saatis poolfinaali murule Venemaa staarmängija Andrei Aršavini.

McDonald's alustas Player Escort programmi 2002. aastal, kui viis Jaapanis ja Koreas
toimunud jalgpalli maailmameistrivõistlustele 1408 väikest jalgpallihuvilist. Alates
sellest ajast on McDonald's Player Escort'i programmis osalenud ligi 4000 last 50
riigist.

Enam kui 31 000 restoranis teenindab McDonald's ligikaudu 55 miljonit inimest
päevas. McDonald's restorane on Eestis on seitse, millest esimene avati Viru tänaval
1995. aastal. Ettevõtte kohalikus organisatsioonis töötab 490 inimest.

Tagasi üles